کد خبر: ۸۹۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 24 August 2020

 

.معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی گفت: در دومین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آژانس خبری ریحان:

بابک شکوهی راد در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت توسعه شبکه آبرسانی شهری کلویر و نویر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه با نظارت معاونت مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب گیلان و امور آبفای بندرانزلی توسط شرکت سازه نیارش پاسارگاد به طول ۱۹۴۷ متر لوله گذاری از سال ۹۸ شروع شد و امسال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

شکوهی راد تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۹۸ میلیون ریال از ماده ۱۱ تامین و با بهره برداری از این پروژه ۳۵۰ خانوار از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: امروز همچنین ۱۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که این پروژه ها شامل نصب هفت دستگاه ترانسفورماتور، تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار، تعویض پایه های فرسوده، احداث و اصلاح شبکه های ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف بود که در روستای سیاوزان به صورت نمادین افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: افتتاح سه خانه هلال روستایی و همچنین برگزاری میز خدمت توسط بخشداری مرکزی در روستای آبکنار از دیگر برنامه های امروز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار